جوک های پ ن پ سری سوم

.

.

با سلام این وبلاگ فقط و فقط برای آوردن خنده روی لب شما ایجاد شده امیدوارم لحظات خوشی را سپری کنید.♥ ای دی لاین:mohammad12m ایمیل:mohammadcc39@gmail.com
ایمیل مدیر : mohammadcc39@gmail.com

» هفته چهارم بهمن 1393
» هفته سوم بهمن 1393
» هفته دوم بهمن 1393
» هفته اول بهمن 1393
» هفته سوم دی 1393
» هفته دوم دی 1393
» هفته دوم بهمن 1393
» هفته اول بهمن 1393


» aşk
» ردیابی ماشین
» حمل هوایی ماینر از چین
» لیزر دوچرخه
» هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
» جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوکستان و آدرس jokestan79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 52093
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

 

RSS
جوک های پ ن پ سری سوم
نویسنده MoHaMmAd تاریخ ارسال شنبه 1 آذر 1393 در ساعت 14:27

آهنگ اندی تو ماشین گذاشتم دوستم میگه اندیه ؟

پَـــ نَ پَـــ داریوشه,داره خودشو لوس میکنه بخندیم

 

=======================

 


 

عکس تولدمو گذاشتم تو فیس بوک بعد یکی اومده کامنت گذاشته اینا ماییم؟! پَ نه پَ مجسمه هامونه تو موزه ی مادام توسو لندن !

 

=======================

 

عاقد سر سفره عقد : عروس خانم وکیلم؟

پَ نه پَ دکتری ! دعوت کردیم سطح مجلس بره بالا !

 

=======================

 

پدری دست بر شانه پسر گذاشت و از او پرسید:تو میتوانی مرا بزنی یا من تورا؟

پسر جواب داد:من میزنم

پدر ناباورانه دوباره سوال را تکرار کرد ولی باز همان جواب را شنید

با ناراحتی از کنار پسر رد شد

بعد از چند قدم دوباره سوال را تکرار کرد شاید جوابی بهتر بشنود.

پسرم من میزنم یا تو؟

این بار پسر جواب داد شما میزنی.

پدر گفت چرا دوبار اول این را نگفتی؟

پسر جواب داد تا وقتی دست شما روی شانه من بود عالم را حریف بودم ولی وقتی دست از شانه ام کشیدی قوتم را با خود بردی

و روزی پدر من از من پرسید تو میتوانی مرا بزنی ؟؟ من پاسخ دادم پـَـَـ نـه پـَـَــــ تو میتونی ؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: موضوعات مرتبط: په نه په، ،
:: برچسب‌ها: جوک-طنز-لطیفه-جوکستان-کلیپ-پ ن پ-په نه په,
.:: ::.



.:: Design By : wWw.Theme-Designer.Com ::.